24 december 2020
Beste bewoners deze brug ligt ijzer op ijzer en wat Herepoort doet is niet voldoende. Ik heb bij dit bedrijf ook de noodbrug gehad. Er had tussen de ijzeren palen en de metaal brug rubberen blokken gemoeten en de brig had bekleed moeten worden met piepschuim ommanteling.De snelheid ligt veel te hoog op dit punt. Ik wens jullie een prettige feestdagen bij deze amateurs. Luisteren naar vakmensen is moeilijk voor CHP.
24 december 2020
leon=martin elich
24 december 2020
Misschien niet zo'n goed idee om alle ingezonden teksten, zoals die van ene Leon, zonder censuur te plaatsen.
22 december 2020
Komen jullie binnenkort nog met een bericht over de doelen en plannen voor volgend jaar? Ik denk dat daar veel mensen benieuwd naar zijn.
18 december 2020
Mijn opmerking had onder Hans moeten staan, niet onder Frannie. Ook ik vraag me af of het niet erger wordt voor bewoners aan de andere kant van het viaduct.
18 december 2020
Klop. Ik had onderstaande opmerking ook al geplaatst onder een ander topic: Ik hoop dat de maatregelen ook helpen voor de bewoners aan de andere kant van het viaduct. Ik lees nl dat er een wand wordt geplaatst aan de kant van de Laan van de Vrede om het geluid te dempen. Ik woon echter aan de andere kant van het viaduct ter hoogte van Century en ik vraag me af of het plaatsen van een wand voor ons wel gaat helpen.
17 december 2020
Ik sluit graag aan op andere commentaren hierboven: juist voor het vele fietsverkeer tussen Helpman Oost en Binnenstad is een tunnel nodig, eentje die de fietser in staat stelt om vanaf de Helperzoom of DUO naar de Oosterstraat te geraken. Het is positief dat er bij de Esperantostraat misschien een tunnel komt maar die krijgt dan kennelijk de verkeerde orientatie, namelijk oost-west in plaats van noord-zuid. Fietsers die vanuit Helpman Oost naar de binnenstad willen, zullen daarom allemaal voor de route over het viaduct van de Hereweg kiezen. En dat is onwenselijk omdat dat viaduct al erg druk en bovendien onveilig is. Nu kan ik mij voorstellen dat een helling langs de Helperzoom niet haalbaar is, want die stuit dan op de snelweg. Maar is het niet mogelijk om in de fietstunnel een bocht te maken, zodat de helling aan de noordzijde van het spoor niet richting Meeuwerderweg maar richting Oosterstraat ligt?
17 december 2020
Ik snap dat er nog het één en ander moet gebeuren maar volgens het artikel zou het op 16 november al weer open gaan. tja en nog steeds niet open, het zal ook wel niet meer lukken dit jaar. maar via de botonde in de avondspits het stadspark verlaten is ook niet alles.
17 december 2020
Is het haalbaar om de andere zijde (kant Muntinglaan) ook te voorzien van big bags? Het geluid draagt namelijk ver en zorgt het dempen van 1 zijde er niet voor dat het geluid wordt versterkt de andere kant op?
17 december 2020
Hallo John, bedankt voor de terugkoppeling. Ik hoop dat de maatregelen ook helpen voor de bewoners aan de andere kant van het viaduct. Ik lees nl dat er een wand wordt geplaatst aan de kant van de Laan van de Vrede om het geluid te dempen. Ik woon echter aan de andere kant van het viaduct ter hoogte van Century en ik vraag me af of het plaatsen van een wand voor ons wel gaat helpen.