11 januari 2021
Hoi Roy, a.s. donderdag is er een online infobijeenkomst over de overlast gepland. Meer info via: https://www.aanpakringzuid.nl/informatiebijeenkomst-14-januari
11 januari 2021
Beste Greet, donderdag is er een online infobijeenkomst over de overlast gepland. Je kan je opgeven via: https://www.aanpakringzuid.nl/informatiebijeenkomst-14-januari
11 januari 2021
Hoi Hans, donderdag is er een online infobijeenkomst over de overlast gepland. Je kan je opgeven via: https://www.aanpakringzuid.nl/informatiebijeenkomst-14-januari
11 januari 2021
Dan hoop ik er snel weer gebruik van te kunnen maken.
11 januari 2021
Sander, ik snap nu welk stukje je bedoelt. Scherp gezien! Dit kleine stukje is afgelopen augustus al afgerond. Hier hoeven geen damwandplanken meer ingetrild te worden. We hebben het kaartje aangepast. Bedankt!
10 januari 2021
Waarom is het nodig de A28 te verbreden? Ik zie dat niet terug in de plannen.
8 januari 2021
Op dit moment bijvoorbeeld zie je als 'nieuwe bezoeker' alleen maar ingeplande en 'werk in uitvoering'-punten. Niets is afgerond. Als nieuwe bezoeker krijg je dan het idee dat het totaal niet opschiet. Terwijl wij vaste bezoekers wel weten dat punten, wanneer ze een poosje afgerond zijn, uit die lijst op de homepage verdwijnen. Maar dat moet je dan maar net weten. Vandaar dit gratis advies: toon in een overzicht alle afgeronde werkzaamheden in dezelfde stijl als de legenda, maar dan dus volledig met terugwerkende kracht.
8 januari 2021
Zou er voor de verdiepte ligging ook een visuele voortgang getoond kunnen worden, zoals de damwandplankenteller? Dat zou leuk zijn om te volgen. Bovendien kunnen jullie als ARZ ook veel vaker 'deelsuccessen' vieren als jullie een tussenstap hebben afgerond. Sowieso zou het mooi zijn als jullie een 'afgeronde werkzaamheden'-verzamelpagina maken. Wie nu naar de homepage gaat, ziet altijd actuele werkzaamheden en nooit in één overzicht wat er allemaal af afgerond is. Daarmee doen jullie jezelf onnodig tekort. Er is al heel wat werk verricht, maar dat zie je niet op een centrale lijst terug.
8 januari 2021
Henk, Het betonnen spoordek wordt straks ingereden met SPMT's. Dat zijn een soort platte voertuigen waar het dek op ligt. Als het betonnen spoordek is gestort en voldoende is uitgehard, verwijderen we een deel van de ondersteuning. Daarna rijden we de SPMT's onder het dek en kan het spoordek op zijn plek worden gereden.
8 januari 2021
Hiwe, het spoordek wordt anderhalve meter dik