10 mei 2018
Het is altijd leuk om het commentaar te lezen van mensen die waarschijnlijk, met alle respect, zelf bij de groenteboer werken maar de arrogantie hebben het toch beter te weten bij complexe technische situaties als aan de orde bij de Aanpak Ring Zuid. Typisch Hollands zuurpruimen gedrag. Om een omelet te maken zal je toch een eitje moeten breken. Ik ben ervan overtuigd dat alle partijen binnen het project alles in het werk stellen om zo min mogelijk schade en overlast voor mens en milieu te veroorzaken. Laten we eens wat meer respect hebben voor al die mensen die daarvoor hun stinkende best doen.
10 mei 2018
Ik zie, naast het plaatsen van de damwand, ook activiteiten op de plek waarvan ik denk dat daar de toekomstige fietstunnel ligt. O.a. zijn daar de rails verwijderd. Kunt u daar wat uitleg bij geven?
10 mei 2018
De hele ombouw lijkt wel wat amateuristisch diverse fouten ( o.a fauna ?) niet over Na gedacht ??
10 mei 2018
Gisteren stond er op deze site in het kader van de voorbereiding van het inschuiven van de Helperzoomtunnel nog een lovend stuk over 'omgevingsmanager' Bert Kramer, die over veel ervaring beschikt en zelfs aan de bovenleiding zou hebben gedacht. Na de tegenvaller met de Helperzoomtunnel van gisteren kan ik dat stuk niet meer terugvinden. Ik wil geen onaardige dingen suggereren, maar is dat stuk echt weg?
10 mei 2018
Betrek mensen met ruime ervaring die over de schouder meekijken om dit soort fouten te voorkomen!
10 mei 2018
Inschuiven tunnel en intrillen damwanden
10 mei 2018
Bedankt Kees!
9 mei 2018
Hoe kan het nu dat pas een dag van tevoren men er achter komt dat de grond zich anders gedraagt ? Zijn er van te voren geen boringen en metingen verricht ?
9 mei 2018
Jammer dat er nu een tegenslag is. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, toch? Succes verder
9 mei 2018
Hey Sandra, Wat vervelend, dat is zeker niet de bedoeling. Wel wil ik je bedanken voor het doorgeven, nu kan ik het intern gaan checken. Groet Wendy