21 september 2018
Sander, het klopt dat dit momenteel overlast geeft voor de weggebruiker. Dit zou kunnen worden opgelost door de tijdelijke weg terug te brengen in de oude situatie. Dat is echter geen eenvoudige ingreep. Het is onverstandig om dat nu te doen, terwijl we nog in afwachting zijn van de herziene planning. Mogelijk dat in de herziene planning werkzaamheden staan waarvoor de tijdelijke weg noodzakelijk is.
20 september 2018
Waarom wordt dit viaduct Vrijheidsplein niet direct met aan elke zijde een extra rijbaan uitgevoerd?
20 september 2018
Wat zijn de functies van de commissieleden buiten de commissie om? Met andere woorden wat voor werk doen de commissieleden en wat is hun ervaring?
19 september 2018
Heldere communicatie. Laten we hopen op het beste.
19 september 2018
De sfeer hoe je het schrijft, lekker positief. Ja het is zuur dat het grotendeels stil ligt, maar als de werkzaamheden in de vakantie door kon gaan. Dan was het helemaal anders, maar de planning zoals toen op papier stond kon daarna de prullenbak in.
19 september 2018
Blijkbaar wonen er meer Berten aan de ringweg. Geniet van de koffie. Daar hebben we, nu het werk rust, idd wel even tijd voor ;-)
19 september 2018
Nancy, als de aannemer bij het fietspad langs de begraafplaats het “werk gaat afmaken” qua verlichting, laat ze dan direct de gevaarlijke - met signaalverf gemarkeerde! - gaten ten gevolge van de te liggende putdekseltjes repareren. Het is wachten tot er iemand in het donker daardoor onderuitgaat. En ik heb begrepen dat de oerlelijke wand (de rand van de gewapende grond) met betonijzer, markeringsverf en pur nog afgedekt zou worden door groen beschermingsdoek. Wanneer wordt dat gedaan? Dan kunnen ze direct de toegezegde begroeiing (snelgroeiende herdera) hier ook bij aanbrengen. Gaat tenslotte alle tijd krijgen om te groeien :-)
19 september 2018
Goed initiatief , ga wat doen inderdaad .
19 september 2018
De ervaring leert dat bij grote infrastructurele werken vaak 15 jaar tussen de tekentafel en de oplevering ligt. Dat zou nu wel eens kunnen worden overschreden. Een ieder kan steeds maar weer zijn zegje doen. En ik vraag mij werkelijk af of ambtenaren in dit project wel opgewassen zijn tegen de aannemers. En steeds ligt het financieel risico uiteindelijk bij de belastingbetaler. Zorg met elkaar voor een goed doortimmerd plan, voer dat zonder onderbrekingen uit, leidt voor de komende jaren het verkeer helemaal om, werk dag en nacht door, kortom: alle schouders eronder!:
19 september 2018
Hallo Nick, bedankt voor je bericht. Ik ga bij de aannemer navragen welke acties er qua verlichting uitgevoerd (gaan) worden. Ik kom er bij je op terug.