10 mei 2018
Marleen , als u zich wat meer verdiept in een aanleg van een snelweg is de aannemer verplicht het aantal bomen wat omgehaald is op een andere plaats te herplanten . Het valt me op dat er veel opmerkingen gemaakt worden door mensen die totaal niet geïnformeerd zijn en zomaar wat roepen .
10 mei 2018
Azijn pisser, heeft u nooit wat fout gedaan , en een aannemer heeft het karwei voor een vast bedrag aangenomen dus is het risico voor die zelfde aannemer . Het kost u geen cent.
10 mei 2018
Nick, het was geen interview met Bert Kramer, maar met de bouwmanager van ProRail. Het was een achtergrondartikel bij het inschuiven van de tunnelmoot, met een uitleg van wat er dit weekend zou gaan gebeuren. Toen bleek dat het inschuiven niet kon doorgaan, was het artikel niet meer relevant en achterhaald. Daarom hebben we besloten het offline te zetten.
10 mei 2018
deze kolommen moeten in beton verankerd worden, onder dat beton moet je een fundering maken van koeienhuiden zoals ze bij de martinitoren ook gedaan hebben, deze staat 800 jaar later nog steeds op zijn plek. Gewoon doorrammen die tunnel, een halve meter lager maakt niks uit, zo doen we dat in Groningen.
10 mei 2018
Mooi op tijd om daar nu pas achter te komen. Wie gaat dit allemaal weer betalen? Wederom zet de gemeente Groningen zich op de kaart met dit soort onkundige acties.
10 mei 2018
Het gaat maar door in Groningen met het maken van grote fouten. Eerst het warmtestad drama. Het verwoesten van flora en fauna in de vorm van het omhalen honderden en misschien wel duizenden bomen in en rond stad. Eerst denken en dan pas doen is mijn advies.
10 mei 2018
Op de zuidelijke ringweg zijn twee werkzaamheden. Op de noordbaan van de weg tussen Euvelgunne en Hereweg zijn onderhoudswerkzaamheden, zoals het vervangen van voegen. Ter hoogte van het spoor worden vanaf de ringweg damwanden ingetrild onder het spoor. https://www.aanpakringzuid.nl/actueel/nieuws/hemelvaartwerkzaamheden-op-een-rij (Hier) lees je er meer over.
10 mei 2018
Hans, van tevoren is uitgebreid en zorgvuldig onderzoek gedaan. Bovendien heeft de aannemer al veel ervaring opgedaan met de bodem ter plekke, want ze zijn daar al een hele tijd aan het werk. Het is niet gebruikelijk om ver van te voren al in de praktijk te testen. Normaliter is het onderzoek voldoende betrouwbaar. Daar komt bij dat het bijna niet mogelijk is om eerder te testen, omdat de apparatuur die voor het inschuiven nodig is, heel specialistisch en beperkt beschikbaar is en uit het buitenland moet worden ingevlogen.
10 mei 2018
Eens!
10 mei 2018
Wat wordt er eigenlijk gedaan tijdens het hemelvaartweekend op de zuidelijke ringweg