27 juli 2018
En als je nu eens met zout water gaat sproeien. Combinatie dus?
27 juli 2018
@Richard, water sproeien heeft alleen zin als je dat continue doet en dat is in dit geval helaas niet mogelijk. Daarnaast spoelt dan ook het zout weg, terwijl dat juist moet helpen om het asfalt goed te houden.
27 juli 2018
De overgangen zien er nu in ieder geval beter uit dan in eerste instantie. Af en toe langsrijden met een grote watersproeier gevuld met bijvoorbeeld eemskanaalwater is niet mogelijk?
27 juli 2018
Ik ook, maar ik praat niet het PR praatje van de aannemer na. En natuurlijk heb ik geen commentaar richting de mensen op de werkvloer. Ik maak mij zorgen over de manier van aanpak en de kwaliteit....
26 juli 2018
Alle respect voor de werklieden die ondanks de extreme hitte van 38 graden hard doorwerken en alles in het werk zetten om de overlast zoveel mogelijk te beperken! Deze mensen verdienen geen onnozel commentaar maar een pluim! Ik woon zelf vlak bij de ring en gebruik hem iedere dag in de spit. Tot nu toe nauwelijks vertraging gehad. En dat ondanks de complexiteit van deze klus.
26 juli 2018
Deze hele site is niks anders dan PR. De opdrachtnemer is nergens verantwoordelijk voor.
26 juli 2018
Omwonenden en weggebruikers krijgen nog een hoop overlast door deze aannemer. Het project is nog maar net begonnen en de problemen stapelen zich nu al op. En oorzaak komt door van alles, behalve combinatie herepoort.
26 juli 2018
@Sanne, met die groene golf blijft er i.d.d. 1 stoplicht groen. Je zult echter nog wel moeten wachten bij de afslag van Hereweg -> verbindingsweg, bij verbindingsweg -> ovonde, en bij de Brailleweg -> oprit ri Hoogezand. Zie daarvoor de simulatie @https://www.youtube.com/watch?v=tg8gIlEbrwg. Nu ben je vanaf de Hereweg met 1 stoplicht en 500m rijden ter hoogte van de spoorlijn, straks zijn dat 3 stoplichten en bijna 3 kilometer. Dat duurt ongeveer 5 minuten langer. Zowel mensen als navigatiesystemen gaan dat vermijden en zullen via de Helperzoomtunnel en Vondellaan gaan rijden.
26 juli 2018
@Antonie, bij het maken van het plan voor de ombouw van de zuidelijke ringweg hebben de gemeente, provincie en Rijkswaterstaat besloten dat er een verdiepte ligging komt met drie grote viaducten (deksels). Een tunnel tussen de Hereweg en de Europaweg was en is niet haalbaar binnen het vastgestelde maximale budget. De verdiepte ligging met deksels past wel binnen budget en zorgt er toch voor dat we de stad aan weerszijden van de weg weer met elkaar kunnen verbinden met een groen gebied.
26 juli 2018
@Kars, in de nieuwe situatie krijgt verkeer vanaf de verbindingsweg naar de A28 en N7 en vice versa een groene golf. Je hoeft daardoor in de praktijk maar één keer aan het begin te wachten.