13 maart 2019
Vervelend dat je vannacht overlast hebt ervaren van de werkzaamheden, maar fijn dat je je bij ons meldt. Op deze manier kunnen we actie ondernemen. De geluidsoverlast werd veroorzaakt door het verwijderen van asfalt op de A28. Komende nacht (van woensdag 13 maart op donderdag 14 maart) moeten deze werkzaamheden verder afgerond worden. We kunnen helaas niet voorkomen dat dit geluidshinder oplevert. Na komende nacht is het verwijderen van asfalt op deze plek klaar. De piepjes hoor je op het moment dat voertuigen op de bouw achteruitrijden. Vanwege de veiligheid van onze medewerkers kunnen we deze piepjes niet uitzetten, maar we kunnen er natuurlijk wel voor zorgen dat het achteruitrijden zoveel mogelijk wordt beperkt. Daarom heb ik de uitvoerder geïnformeerd over je melding zodat hij dit onder de aandacht kan brengen bij de medewerkers op de bouwplaats.
13 maart 2019
PROPAGANDA!
13 maart 2019
Woonachtig aan de Fongersplaats heb ik afgelopen avond en nacht veel geluidshinder van de werkzaamheden bij de Brailleweg gehad. Vooral de 'piep', veroorzaakte veel irritatie ... kan daar iets aan worden gedaan? MVG
12 maart 2019
Niels, de impressie klopt. Ik heb het kaartje vervangen.
12 maart 2019
Goed nieuws inderdaad. Vraagje: In het lijntje op de kaart hierboven is een knik te zien, in de rendering lijkt de weg voor/na de tunnel rechtdoor te lopen. Welke is juist?
12 maart 2019
Goed nieuws! Hopelijk gaat het lukken komende zomer.
12 maart 2019
Hoi Johan, waar kan Ik de fotos bewonderen? Heb je het toevallig op instagram. Groet, Carlo. Ut Hoogezand.
8 maart 2019
Je hebt helemaal gelijk, Ronald. Dank voor je oplettendheid! We zullen er in het vervolg beter op letten.
8 maart 2019
In de laatste alinea van de bewonersbrief staat een klein spelfoutje. Het is: 'meld u aan', gebiedende wijs, ;-).
7 maart 2019
Bert en Rolf, het bord 'einde alle verboden' gaat hier niet over de snelheid. In ons https://www.aanpakringzuid.nl/actueel/nieuws/extra-borden-maken-einde-aan-verwarring-snelheid-zuidelijke-ringw (recente artikel over de extra snelheidsborden) leggen we dat uit: 'Extra verwarring ontstaat aan het eind van de tijdelijke weg waar een ‘herhalingsbord’ staat, waarmee de maximumsnelheid van 70 km/uur wordt bevestigd. Daarbij hangt ook een bord dat het einde van alle verboden aangeeft. In dit geval markeert dit bord niet het einde van een lagere snelheid, maar het einde van de breedtebeperking. De breedtebeperking is namelijk ook een verbod: deze rijstrook is verboden voor voertuigen die breder zijn dan 2,0 meter (voornamelijk vrachtverkeer).'