25 juli 2022
Meerdere malen zijn jullie op diverse plekken geconfronteerd met een harde ondergrond dan wel grote keien dus pas je daar je planning op aan en ligt zo’n zwaarder heiblok al op de bouwplaats klaar, wat weer een amateuristisch geneuzel.
25 juli 2022
Dolf, het kabelkanaal is 3,25m hoog en 2,50m breed. We bouwen het kanaal op uit elementen met een lengte van 2m, 2,25m en 2,5m lang. De wanden zijn 25 cm dik. De kabels van de tunnel komen door mantelbuizen met een doorsnede van 63 mm.
23 juli 2022
Helaas staan ter plaatse geen data vermeld met deze afsluiting. Was daardoor lastig uitvinden hoe lang deze opritten afgesloten zijn.
22 juli 2022
Mathijs en Fred, het fietspad is nu definitief ingericht. Ook de losse steentjes zijn weggehaald. Inderdaad hebben op de kruising fietsers van rechts voorrang. Je moet hier dus vaart minderen. Of de voorrangssituatie in de toekomst wordt aangepast, is aan de gemeente. Dat valt buiten ons project.
22 juli 2022
Wat is eigenlijk de diameter en hoogte van de kabelbuis?
20 juli 2022
Daar ben ik het mee eens. Door die gekke aansluiting (met dat knikje en voorrang voor rechts) moet je flink in de remmen waardoor je weinig profijt hebt van de snelheid die je eerder hebt gemaakt. Misschien dat de situatie wordt aangepast als de 'fietssnelweg' vanuit Assen/Haren vanaf de Laan Corpus den Hoorn wordt doorgetrokken naar de binnenstad? Dan kan het bijna niet anders dan dat de route langs het kanaal de voorrangsroute wordt.
20 juli 2022
Jan, je hebt gelijk, ik heb het aangepast.
20 juli 2022
Volgens mij staat er een foutje in de tekst, want de onderste boog is alleen voor de richting Hoogezand naar Assen.
20 juli 2022
Leon en Maarten, ja, het is de bedoeling dat alle brieven in de bibliotheek staan. Dat is niet altijd zo, daar hebben jullie gelijk in. We gaan hier beter op letten.
20 juli 2022
Je zou het bijna denken, Pieter! ;-)