26 oktober 2022
Dick, we hebben hierboven een impressie van de eindsituatie toegevoegd.
26 oktober 2022
Arjan, we hebben naar aanleiding van je vraag dit artikel geschreven: https://www.aanpakringzuid.nl/actueel/nieuws/verhalen/slimme-vraag/slimme-vraag-waarom-rijstrook-vervallen-vanaf/ Antwoord in het kort: er is ruimte voor drie rijstroken. Op basis van verkeerscijfers is besloten de indeling aan te passen. De verbinding van de zuidelijke ringweg richting Hoogezand heeft twee rijstroken nodig, voor verkeer vanaf de oostelijke ringweg/N46 is één rijstrook voldoende.
24 oktober 2022
Hoe komt de eindsituatie er uit te zien? Dat is nergens terug te vinden...
23 oktober 2022
Bij het aanpassen van de startdatum hebben jullie de verkeerde afbeelding vervangen; bij "Omleiding 26-28 oktober" staat nu de afbeelding die bovenin had moeten staan, de omleidingsroute is daardoor niet meer zichtbaar.
21 oktober 2022
Bedankt voor de uitleg. Ik heb inderdaad eerder gelezen dat er laagje voor laagje nieuwe zandlagen zijn aangebracht. Dat daardoor geen grondpalen meer nodig zijn was voor mij nieuw.
20 oktober 2022
Marjo, de bouwketen die momenteel aan de Maaslaan staan, liggen op +1,20 m NAP. De hoogstgelegen weg straks op het Julianaplein, dat is inderdaad Drachten-Hoogezand v.v., komt op +8,50 m NAP. Deze ligt dus 7,30 m hoger.
20 oktober 2022
K Steen, bedankt voor je melding, ik heb het doorgegeven.
20 oktober 2022
Corner, we proberen volgende week met een nieuwe versie te komen.
19 oktober 2022
Wanneer kunnen we een update van de kaart inzake voortgang betonstort verwachten?
19 oktober 2022
Beste, is bekend hoe hoog de bovenste van de drie lagen van het ongelijkvloerse plein (de doorgaande N7 Drachten-Hoogezand vv) komt te liggen, t.o.v. het huidige maaiveld?