5 februari 2020
We hadden de verwachting dat er tussen 3 en 21 februari damwanden ingetrild zouden worden tussen de Hereweg en de Esperantokruising. Waarom wordt er nu eerst een complete tussenwand weer uit de grond getrokken? Aangezien de overlast bij het trillen voor ons niet heel fijn is, voelt dit als dubbele overlast (want ze zullen er ook wel weer in moeten...).
5 februari 2020
commentaar dan kom je ook met je werkelijke naam en account naar buiten. ene Robin
5 februari 2020
Kunt u reacties van nep account weren zoals a.koek
5 februari 2020
Misschien wordt het tijd dat u echt van uw pensioen gaat genieten. Niemand zit hier echt op te wachten geloof ik..
5 februari 2020
Hans, ter hoogte van de Esperantokruising breidt Prorail het spoor uit van drie naar vier sporen. Vanwege de veiligheid sluit Prorail deze overweg. Op 3 april gaat de Helperzoomtunnel open, dan is een nieuwe route voor auto’s en fietsers beschikbaar. Een aantal weken daarna start Prorail al met de werkzaamheden aan het spoor. Omdat de Helperzoomtunnel open is, wordt de overgang op 3 april gesloten. Fietsers en voetgangers kunnen dan gebruik maken van verschillende mogelijkheden, zoals de fiets-/voetgangerstunnel onder het station Europapark, de Helperzoomtunnel en de Hereweg.
5 februari 2020
Ik meen dat er dezer dagen damwandplanken worden ingetrild. Ik zie op de webcam evenwel dat bij de dwarsverbinding omgeving Kempkensberg er damwandplanken uit de grond getrokken worden. Vreemd.
5 februari 2020
Aanpak Ring Zuid weet zelf ook wel hoe alles is geregeld hoor dat hoef jij ze niet uit te leggen. Er is zelfs een artikel over waarom de fietstunnel niet kan worden gebouwd. Dus die tekening en foto's zijn niet nodig
5 februari 2020
Denk je mij hiermee uit te schakelen. Moet ik je ondertussen fotos van ter plaatse toesturen dat kan want die heb ik. Ik ben niet op mn achterhoofd gevallen
4 februari 2020
Uw verzoek hebben we inmiddels met u besproken.
1 februari 2020
De overgang gaat niet dicht in opdracht van Aanpakringzuid maar in opdracht van Prorail. Die wil vanwege veiligheidsoverwegingen geen overgang wanneer het spoor te druk is. ProRail kort na 3 april de werkzaamheden voor de uitbreiding van het spoor: https://www.prorail.nl/nieuws/voorjaar-2020-grote-spoorwerkzaamheden-groningen