11 maart 2023
Ik blijf herhalen: REGEL DE VERLICHTING!
10 maart 2023
240p kwaliteit, is dit een grap? Dit lijkt wel een webcam uit 1999.
10 maart 2023
Maarten, Deze bijeenkomst heeft een gezamenlijk startmoment, namelijk 19.00 uur. De bijeenkomst duurt tot 21.00 uur. In twee uur tijd praten we samen over bereikbaarheid in de wijken en doen we opdrachten om van elkaar te leren. Voor deze bijeenkomst moet je je aanmelden via de link in het artikel.
10 maart 2023
Vraagje: Wordt dit een soort inloopbijenkomst waarbij je ergens tussen 19:00u en 21:00 uur langs kan komen of is het een gezamenlijk iets waarbij iedereen om 19:00 uur verwacht wordt?
9 maart 2023
Tip, tempo terugdraaien kan onder het tandwieltje naast het Youtube-logo
8 maart 2023
Gaat inderdaad wel heel snel, ja. Als ik het goed heb uitgerekend zo'n 170 km/u
8 maart 2023
De filmpjes gaan wel heel erg snel. Bijna niet te volgen.
8 maart 2023
In de ene artist impression ("Impressie 2030") wordt het Oude Winschoterdiep niet afgedekt met een groene deksel, maar in de meest recente weer wel... Wat is nou de uiteindelijke bedoeling op deze plek?
8 maart 2023
Maarten, in je reactie op je voorstel van 2 maart. De Amaliatunnel kan niet blijven liggen, niet tijdens de werkzaamheden en niet in de eindsituatie. Daar is te weinig ruimte voor. In het Tracébesluit (2014) is al aangegeven dat deze tunnel gaat verdwijnen. Dit was dus al voordat de plannen voor de ovonde in beeld waren. Ook toen de plannen voor de ovonde werden opgesteld, is weer naar een optie met een tunnel voor fietsers gekeken. Dit zou mogelijk zijn als de tunnel opschuift naar het noorden. Hier is echter in het project geen geld voor. Met het oog op de verdere planning van ovonde en Julianaplein wordt op 20 maart een start gemaakt met het afbreken van de Amaliatunnel. De sloopvergunning hiervoor is inmiddels afgegeven.
8 maart 2023
Je zal het allemaal ook moeten bedenken, plannen en uitvoeren. Een megaklus. Maar men schijnt niet echt te leren van eerdere situaties. Maandag was weer zo'n situatie waarbij het autoverkeer volledig vastliep. Dat is erg jammer, frustrerend en onbegrijpelijk. Gelukkig heb ik een fiets in een fietskluis staan op het P+R transferium in Haren, zodat ik vanuit mijn woonplaats in Drenthe vanaf Haren met de fiets verder kan en vice versa. Waarom zijn daar zo eigenlijk zo weinig fietskluizen? Het is een heel goed alternatief en ik ben beduidend sneller op de plaats van bestemming, dan wanneer ik met de auto doorrijd.